כבד שומני וסוכרת – מה הקשר ואיך מטפלים

טיפול תרופתי וטיפול טבעי לבעיית כבד שומני

סוכרתיים? ערכי בדיקות הדם שלכם מצביעים על כבד שומני? לרפואה הסינית יש פתרונות אפקטיביים למניעת החמרת המצב, איזון הסוכר וטיפול מונע לטווח הארוך.

כבד שומני – איך זה מרגיש?

למרבית הסובלים מכבד שומני אין תסמינים מיוחדים וללא בדיקות ייעודיות אף לא יהיו מודעים לקיומה. לפעמים יש תחושה של עייפות רבה ו/או אי נוחות בצדה הימני של הבטן.

מה זה בדיוק?

כבד שומני הוא מחלה שהמאפיינים שלה הם הצטברות שומן בתאי הכבד, אשר חורגת מהכמות שבנורמה. התופעה מתרחשת כשכמות השומן שנכנסת לכבד היא גבוהה יותר מכמות השומן שיוצאת ממנו. לרוב, השומן העיקרי אשר מצטבר בכבד הוא טריגליצרידים. לעתים מצטברים גם סוגי שומן אחרים, למשל כולסטרול.

מהם גורמי הסיכון לכבד שומני?

גורמי הסיכון למחלה הם עודף משקל, עודף שומנים בדם וסוכרת. כשקיימת מחלת סוכרת יחד עם עודף משקל, נוצרת אפשרות למכלול מחלות שנקראות סינדרום תנגודת לאינסולין, ביניהן גם כבד שומני.

כאמור, תנגודת לאינסולין אופיינית לעודף משקל וסוכרת. במצב זה תאי הגוף לא מגיבים לכמות האינסולין הרגילה שהגוף מפריש, או אמור להפריש בנורמה. כתוצאה מכך עולות רמות הסוכר והשומנים בדם. עודפי השומן בדם מגיעים לכבד ומצטברים בו. מצב זה שכיח בקרב אנשים בעלי נטייה לסוכרת, או שכבר חולים בה.

גורמי סיכון שכיחים נוספים הם צריכת אלכוהול מרובה, או מחלות מעיים דלקתיות.

איך מאבחנים כבד שומני?

הבדיקה מתבצעת לרוב באמצעות בדיקות דם של אנזימי כבד. לאחר בדיקות הדם, אם ערכי האנזימים הם גבוהים, ההמלצה היא לבצע אולטרסאונד בטן שיבחן אם קיימת הצטברות של שומן בכבד. בדיקה נוספת היא באמצעות מישוש גופני, בו יכול הרופא לחוש את הכבד המוגדל.

עד כמה זה מסוכן?

כמו רוב המחלות, אם אינן מטופלות, הן עלולות להסתבך עוד יותר ולגרום לבעיות נוספות. אם כבד שומני אינו מטופל, הוא יכול לגרום לסוכרת, אצל מי שעדיין לא חולה בה, או להחמיר את מצב הסוכרת בקרב מי שכבר חולה במחלה. כמו כן עלולות להתפתח מחלות לב. כלומר, ההשלכות המטבוליות של כבד שומני על הגוף הן מחלת כלי דם היקפית, ומחלת לב כלילית.

חשוב לדעת: שכיחות של כבד שומני בקרב חולי סוכרת היא גבוהה מאד. כ- 50 עד 75 אחוזים מכלל חולי הסוכרת יסבלו מכבד שומני, כאשר בקרב חולי סוכרת סוג 2 כשבעים אחוזים מהם סובלים מכבד שומני. מנגד, אנשים ללא סוכרת שיש להם כבד שומני, מצויים בדרגת סיכון ניכרת להתפתחות סוכרת. למעשה נוכחות של כבד שומני היא איתות להתפתחות סוכרת.

לרפואה הסינית יש יכולות מוכחות בהקלת תסמיני כבד שומני עקב סוכרת. הטיפול טבעי, מקל ומשפר את רמות הסוכר בדם

טיפול טבעי בכבד שומני

הטיפול הטבעי, מבוסס על רפואה סינית, מציע פתרונות אפקטיביים ומועילים למחלה. עיקר הטיפול הטבעי מתרכז במניעה ובטיפול בגורמי הסיכון. כלומר, סיגול אורח חיים בריא שיסייע לירידה במשקל, איזון רמות הסוכר בדם, או מניעת סוכרת שטרם התפרצה. תוכנית הטיפול מתבססת על שינויים ומעבר לתזונה נכונה, דיקור סיני לאיזון רמות הסוכר בדם וצמחי מרפא מיטיבים.

אורון אופק

בקליניקת נטורל סין, בהנהלת אורון אופק, מטפל מומחה בשיטות הרפואה הסינית, ניתן טיפול אישי, מבוסס על אבחון המטופל והיכרות עם אורחות חייו, כדי להתאים טיפול מדויק ואינדיבידואלי לכל אחד. הטיפול בקליניקה כולל דיקור סיני לשיפור זרימת הדם בגוף, איזון מדדי סוכר ושיקום מערכות פגועות.

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type bool in <b>/var/www/vhosts/naturalchina.co.il/httpdocs/wp-content/themes/china/inc/shortcodes/image_and_text.php</b> on line <b>7</b><br />

כמו כן נרקחות בקליניקת נטורל סין פורמולות מבוססות על צמחי מרפא. מטרתן לאזן את רמות הסוכר בדם והן מותאמות אישית לכל מטופל.

בקליניקה פותחה פורמולה ייעודית לניקוי הכבד, שנרקחה לאחר לימוד מעמיק של הצמחים ומחקרים שבדקו את יעילותם בניקוי הכבד.

פורמולה טבעית לניקוי כבד

ליב דיטוקס היא פורמולה שמשמשת לניקוי הכבד וכיס המרה. היא מורכבת מצמחי מרפא סיניים שמנקים שומנים, חום, רעלים ולחות מהכבד ומכיס המרה. בין הצמחים מהם מופקת הפורמולה: ג’נטיאנה, סקוטלריה, גרדניה, פלנטגו, כורכום, רמניה, אנג’ליקה, פוריה, גובי, ליקוריץ.

בכל הנוגע לסיבוכי כבד שומני בעקבות מחלת הסוכרת, מורכבת למטופל בקליניקת נטורל סין תזונה מיוחדת, מבוססת על מזונות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, שמטרתה לשפר את מצב הכבד השומני וסיגול אורח חיים בריא שכולל, בנוסף לתזונה המאוזנת, פעילות גופנית. אם החולה סובל גם מעודף משקל שמשפיע על הכבד השומני, תינתן תוכנית שתעודד ירידה בטוחה ויציבה במשקל. ייחודיות הקליניקה היא במתן מענה מקיף וכולל לכל מרכיבי המחלה, הגורמים וההשלכות שלה, ובטיפול מניעתי ארוך טווח, שיסייע בשיפור ניכר של התסמינים. המטרה היא למנוע סיבוכים נוספים כמו מחלות לב, או החמרת הסוכרת, עקב הכבד השומני.

אורון אופק, מקים ומנהל קליניקת נטורל סין הוא בעל נסיון מעשי רב שנים, המבוסס על השכלה ברפואה סינית והתמחות מעשית בקליניקות ברחבי העולם.

מעוניינים למנוע סיבוכים אפשריים במחלת הסוכרת, או יש לכם כבד שומני ורוצים למנוע התפרצות של סוכרת? זה הזמן ליצור עמנו קשר וקבל תוכנית מותאמת אישית, שתיטיב עם התסמינים הקיימים ותמנע סיבוכים עתידיים.

    יש לך שאלה לאורון? השאר/י הודעה ונחזור אליך בהקדם

    4.9/5 - (70 votes)

      יש לך שאלה לאורון? השאר/י הודעה ונחזור אליך בהקדם