FaceBook

מזונות ניטרליים

מגוון ירקות
Rate this post

המזונות הניטרליים הם קבוצת מזונות שניתן לשלבה הן בתזונה מחממת והן במקררת. שומרים על האיזון וניתן לאוכלם לאורך זמן, ללא חשש שיגרמו לחוסר איזון בחום או בקור הגוף.

ירקות ושורשים

ארטישוק ירושלמי, אלפלפה (נבטים), גזר, דלעת, כרוב, לפת, סלק אדום, עלי צנון, קולורבי, פטריות שיטאקי, תפוח-אדמה, תפוח-אדמה מתוק (בטטה), תירס.

תבלינים

זעפרן, ליקוריץ

פירות ואגוזים

אננס, גלעין הדובדבן, זיתים, זרעי לוטוס, משמש, ענבים, עלי גויאבה, פטל, פפאיה, קוקוס, שזיף, שקד, תאנה, תפוח חמוץ (CRAB APPLE).

קטניות, דגנים, שמנים וזרעים

אורז לבן, אפונה, גרעיני דלעת, זרעי פשתן, זרעי שומשום, נבטי אורז, נבטי שעורה, סובין אורז, עדשים, פול, פולי סויה (שחורים), שיפון, שעועית אזוקי, שעועית ירוקה, שמן בוטנים.

מוצרים מן החי

כליות בקר, כבד בקר, סוכר לבן, ברווז, ביצת תרנגולת, גבינה, הרינג, חלב, טונה, סרדין, קרפיון, אווז.

שונות

דבש

    יש לך שאלה לאורון? השאר/י הודעה ונחזור אליך בהקדם

    מאשר/ת לקבל את הניוזלטר ואשמח לקבל 10% הנחה לקניה ראשונה!